• 06-05-2009, 16:39:37
    #1
    ----sorry-
  • 06-05-2009, 16:56:10
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İki karışık iki kola alabilir miyim ?
  • 06-05-2009, 23:39:28
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Resmen kopyalayip yapistirmissiniz en azindan kendinizden birsey katsaydiniz
  • 07-05-2009, 05:14:51
    #4
    Oda iyi. İletisim irtibat verme Satışa koy kimse almasın, forum databasesi büyütmeye katkıda bulunan bu arkadaşlara forum sahibi teşekkür etmeli bence, ücretsiz post.
  • 07-05-2009, 08:17:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sen gel benim sitelerime orda satış yap
  • 07-05-2009, 09:01:56
    #6
    KANIT'ım olmadığı için editliyorum...
  • 07-05-2009, 09:38:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu duyumu güvenilir bir kaynaktan mı aldınız?
  • 07-05-2009, 09:58:28
    #8
    StormBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki karışık iki kola alabilir miyim ?
    hAHAHA çok güldüm ya

    Arkadaştan cevap gelmedi henüz. Sanırım iddaalar doğru..
  • 07-05-2009, 10:26:16
    #9
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu duyumu güvenilir bir kaynaktan mı aldınız?
    Sayılır... Kaynağım güvenilir mi kendiniz bilirsiniz, fakat leasewebde 199 Eur yani 400 TLlik ürünü, 55 TLye satanın güvenilirliğini kendiniz düşünün artık....

    LEASEWEB: domeinen, webhosting, dedicated servers, colocation, streaming, DSL