Selamun Aleyküm dostlar. VMWare 'ye windows 10 ltsc kurulumu yaptım.
Windows 'a dokunmuyunca ikidebir kendi kendine kapatıyor. Sebebi nedir anlayamadım. Sebebini tahmin edebilen var mı?
VMWare Kapanıyor
23
●1.058
- 24-12-2022, 15:05:15Kapattım hocam onu ama yine sorun devam ediyor.İrisYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://answers.microsoft.com/tr-tr/...d-5fdfad36867d
Böyle birşey buldum. İşe yararsa haber edeyim sizede. - 24-12-2022, 15:08:47Ayarların bu şekilde mi ve esx içinden baktığında suspend olmuş mu gözüküyor

- 24-12-2022, 15:11:34Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
esx i anlayamadım ama attığınız görselde ki gibi düzenlemiştim.

- 24-12-2022, 15:12:42Tekrar kapandığında ana sunucuya bağlanıp ekran görüntüsü atar mısın?
- 24-12-2022, 15:13:50Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım, yok suspend yemiyor. direk normal bir şekilde kapatıyor. Sanırsam windows ile alakalı bir durum - 24-12-2022, 15:14:59Büyük ihtimal öyle gözüküyor. ltsc dışında farklı bir windows kurup uyku durumunu ayarlayıp takip eder misin
- 24-12-2022, 15:16:27Tabi hocam, deniyorum.Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

