• 24-12-2022, 15:02:14
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar. VMWare 'ye windows 10 ltsc kurulumu yaptım.


    Windows 'a dokunmuyunca ikidebir kendi kendine kapatıyor. Sebebi nedir anlayamadım. Sebebini tahmin edebilen var mı?
  • 24-12-2022, 15:04:51
    #2
    Uyku modunu kapatın
  • 24-12-2022, 15:05:15
    #3
    İrisYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku modunu kapatın
    Kapattım hocam onu ama yine sorun devam ediyor.

    https://answers.microsoft.com/tr-tr/...d-5fdfad36867d

    Böyle birşey buldum. İşe yararsa haber edeyim sizede.
  • 24-12-2022, 15:08:47
    #4
    Ayarların bu şekilde mi ve esx içinden baktığında suspend olmuş mu gözüküyor

  • 24-12-2022, 15:11:34
    #5
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarların bu şekilde mi ve esx içinden baktığında suspend olmuş mu gözüküyor


    esx i anlayamadım ama attığınız görselde ki gibi düzenlemiştim.

  • 24-12-2022, 15:12:42
    #6
    Tekrar kapandığında ana sunucuya bağlanıp ekran görüntüsü atar mısın?
  • 24-12-2022, 15:13:50
    #7
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar kapandığında ana sunucuya bağlanıp ekran görüntüsü atar mısın?

    anladım, yok suspend yemiyor. direk normal bir şekilde kapatıyor. Sanırsam windows ile alakalı bir durum
  • 24-12-2022, 15:14:59
    #8
    Büyük ihtimal öyle gözüküyor. ltsc dışında farklı bir windows kurup uyku durumunu ayarlayıp takip eder misin
  • 24-12-2022, 15:16:27
    #9
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal öyle gözüküyor. ltsc dışında farklı bir windows kurup uyku durumunu ayarlayıp takip eder misin
    Tabi hocam, deniyorum.