Onur Bey ile hiç çalışmadım ama ne zaman pm'den bir şey sorsam ilgilendi. Benle bu kadar ilgiliyse müşterileri ile ne derece ilgilidir, siz düşünün.
20
●1.166
Daha önce yaşadığınız sorunların çıkmamasını ve iki yönlü anlaşmamızın her daim sürmesini dilerim.