• 14-01-2009, 18:51:34
    #19
    Hayırlı olsun.

    Onur Bey ile hiç çalışmadım ama ne zaman pm'den bir şey sorsam ilgilendi. Benle bu kadar ilgiliyse müşterileri ile ne derece ilgilidir, siz düşünün.
  • 14-01-2009, 18:58:34
    #20
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Onur Bey ile hiç çalışmadım ama ne zaman pm'den bir şey sorsam ilgilendi. Benle bu kadar ilgiliyse müşterileri ile ne derece ilgilidir, siz düşünün.
    Tesekkur ederim.

    Evet sitemi kendim tasirim dedigim halde sorun oldu ve tasimada yardim etti veri tabanı hatası vardı onuda çözdü saolsun daha önce 4 vps degistirdim bundan memnun kalacak gibiyim
  • 14-01-2009, 20:30:56
    #21
    Kurumsal Üye
    Teşekkür ederim yorumlarınız için Daha önce yaşadığınız sorunların çıkmamasını ve iki yönlü anlaşmamızın her daim sürmesini dilerim.
    Destek konusunda şimdilik verdiğim adres üzerinden ticket yollayabilirsiniz, muhtemelen ay sonuna sitemiz faaliyete geçecek o zaman tam anlamıyla destek almaya başlayacaksınız zaten.
    Hayırlı olsun.