• 01-12-2008, 20:57:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    intel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim cPanelin aylık lisansı zaten 15$ oda 20 ytl ye denk geliyor.
    Size o fiyata saglayan biri varsa helal olsun derim ya işini hobi için yapıyordur yada şişirme VPS oluşturuyor.
    Eper sağlıklı hizmet istiyorsanız gerçekten kalite istiyorsanız kalitenin hakkını vermek gerekir.
    Kolay Gelsin.
    Saygılarımla.
    Anlıyorum Cpanelimizi Plesk 8.6 olarak değiştirsek fark yapar mı peki
  • 01-12-2008, 21:19:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz lisanslı kullanıyoruz. lisansını crackleyip veren arkadaslarda var ama.