• 21-11-2006, 01:15:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba

    Aşağıdaki makina ödemeden sonra hemen teslim edilecektir Windows+Plesk panel kurulu ve hazır isteyen olursa makina update edilir.

    Dual Xeon 2.8
    384Mb Ram
    80Gb Hdd
    2000Gb Aylık Trafik
    Windows+Plesk
    Aylık = 70YTL
  • 22-11-2006, 17:59:41
    #2
    Sedat fatura kesebiliousun ? bide IIS mi kurulu olucak yoksa Apache mi ?

    tesekkurler
  • 23-11-2006, 09:38:15
    #3
    faturayı ay başında kesebilirim anca. IIS kurulu olacak
  • 23-11-2006, 12:27:44
    #4
    hocam msn adresini bana ulaştırsana
  • 23-11-2006, 12:31:18
    #5
    gönderdim hocam
  • 23-11-2006, 22:00:35
    #6
    yaw ben alıcam ama bi ay6 sonra felan :S bu vps bu fiyatta bulabilirmiyim yine bişey daha sorucam IIS oclak Php desteği olcak mı ?
  • 23-11-2006, 22:02:20
    #7
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw ben alıcam ama bi ay6 sonra felan :S bu vps bu fiyatta bulabilirmiyim yine bişey daha sorucam IIS oclak Php desteği olcak mı ?
    tmm sana veririm o fiyata evet asp,aspx,php desteği var
  • 24-11-2006, 16:52:36
    #8
    paypal ödeme alıyomusunuz dolar kurudan ne kadara olur paypalla
  • 24-11-2006, 17:00:23
    #9
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypal ödeme alıyomusunuz dolar kurudan ne kadara olur paypalla
    paypalını bozabilirim