• 07-08-2008, 21:47:08
    #10
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar harun. ya bir gelemedim senin ofisede
    Dostlara Herzaman kapımız açık bekleriz.
  • 07-08-2008, 21:57:08
    #11
    Teşekkür ederim harun en kısa zamanda ziyaretine geleceğim.
  • 07-08-2008, 22:46:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    EyLül'de Kesin geLiyorum yanına snn ofisde kalsam öglene kadar gelmessin nasılsa sen harun abicim kabul edersen gelcem bide