Windows uzak sunucu Yardım
5
●190
- 20-04-2019, 07:30:12bilgileri pm atıyorum teşekkürlerLaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2019, 08:11:33Sorun değilde hocam giriş yapamıyordum Server kapalıymışklasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar elimde bir adet windows uzak sunucu var da giriş yapamıyorum bu hatayı alıyorum karşı taraf girdğini söylüyor.klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayrına deneyebilecek var mı bilgileri pm ile atarım
- 20-04-2019, 09:10:16aslında bazen bi konu hakkında yardım arıyorum, "benim sorunumun aynısı " tam buldum diyorum konuya giriyorum ne göreyim, " Sorun çözülmüştür, hata giderilmiştir" gibi yazı... bundan dolayı bem herzaman sorunu giderilmiş soruların veya cevapların,konuların silinmesi veyahut editlenmesine karşıyım
Aklıma hemen " Amann benim işim halloldu başkasından banane" geliyo...
yanlış anlamayın lütfen bu sitemim sadece size değil genele....
Anlayışınız için teşekkürler👍
