Merhaba arkadaşlar, W 2008 Üzerine TeamSpeak3 için JTS3Servermod kurdum, arayüz panelide hostingimde. Dün bağlantısını ne güzel tutturmuşken tekrar gitti.
5873 portunu kullanıyor TELNET, fakat bağlantı sağlayamıyor ban atıyor arayüze, bu konuda yardımcı olabilecek kimse yok mu 2 gündür uğraşıyorum.
PM Bekliyorum.
Web interface was banned or on that IP address / port is another service running.
Windows 2008 VDS TELNET Yardım.
4
●145
- 09-02-2019, 13:13:31@DelpaN;query whitelist eklemesini sağladınız mı ? Skype : live:feldoratr eklerseniz yardımcı olmaya çalışıyım.
- 09-02-2019, 13:41:33Skype dan pm gonderildifeldoratech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2019, 15:21:39Sorunsuz şekilde ilgilendi çok teşekkür ediyorum kendisine.feldoratech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle