• 06-05-2008, 15:32:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Vps sunucum var ve bır sorunum var..

    Sorunum şu serverımda bulunan sıteler arasında portal veyahut html tasarımlı sıteler sorunsuz browserda acılıyor kafat, vbulletın kurulu olan sıteler bazen acılıyor bazen kapanıyor. db hatası verıyor olsa mysql da hata var dıcem ama öyle degıl.. Vbulletın kurulu olan sıteler browserda sayfa goruntulenemıyor hatası alıyorum. Problem ne olabılır?
    Lütfen yardım edin..
  • 06-05-2008, 16:58:35
    #2
    Biz de bir kere aynı problemi yaşadık. Cd çizik olduğundan format attığımız Vps php ve asp yi ara sıra kafasına göre çalıştırıyodu. Format deneyin derim bence.
  • 06-05-2008, 17:00:24
    #3
    Mysql Ayarlarınız Düzgün Yapılmadığından dolayı bu tür sorunlara neden olabilir.
    makine özelliklerini yazarsanız mysql için yardımcı olabilirim.
    Yada msn adresimi ekleyin makineyi bir kontrol edelim gerekirse ücretsiz ayarlarını yaparız.
  • 06-05-2008, 19:39:07
    #4
    radahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de bir kere aynı problemi yaşadık. Cd çizik olduğundan format attığımız Vps php ve asp yi ara sıra kafasına göre çalıştırıyodu. Format deneyin derim bence.
    şimdi ne alaka cd çizik filen? hiç güleceğim yoktu ya

    sorunu olan arkadaşa ise /etc/my.cnf altındaki değerleri burada yazabilir mi?
  • 06-05-2008, 20:02:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de bir kere aynı problemi yaşadık. Cd çizik olduğundan format attığımız Vps php ve asp yi ara sıra kafasına göre çalıştırıyodu. Format deneyin derim bence.
    Cidden çizikle ne alakası var cd bozuk veya çizikli olsa hiç işlem yapmaz şu dosya eksik gibi uyarılar verir yanlşın olmasın ?
  • 06-05-2008, 22:25:53
    #6
    radahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de bir kere aynı problemi yaşadık. Cd çizik olduğundan format attığımız Vps php ve asp yi ara sıra kafasına göre çalıştırıyodu. Format deneyin derim bence.
    Abicim centos4.6.iso.bin cd mi çizik.
    bi tükür cd üzerine sonra sil atletinle tak yerine kur yeniden anca paklar
    Sanırım R10 ayın rapsodisi secilecek bir malzeme
  • 06-05-2008, 22:45:15
    #7
    çizik dvd lere muz sürün sonra güzelce silin.düzelir
  • 07-05-2008, 00:21:44
    #8
    Ufuk bey;

    Karşılaşmasak yazmam dimi

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi ne alaka cd çizik filen? hiç güleceğim yoktu ya
    sorunu olan arkadaşa ise /etc/my.cnf altındaki değerleri burada yazabilir mi?
  • 07-05-2008, 01:13:45
    #9
    Bende ilkönce mysql diye düşündüm ancak şöyle bir olay var mysql hatası olmuş olsa index sayfası açılmazmı? çünki forumu root dizinine kurmadım örnegin www.siteadı.com/forum seklinde kurdum. dediğim gibi mysql hatası olmus olsa www.siteadı.com indexi açılmazm? anlamış değilim :S