• 25-09-2015, 11:19:07
    #1
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, geçen haftaya kadar herhangi bir sorun yoktu. Hiç bir şey mıncıklamadım. Mail geliyor ama mail gönderemiyorum. Tahminen şundan kaynaklanıyordur diyebileceğiniz şeyler var mı acaba?
  • 25-09-2015, 11:25:38
    #2
    mxtoolbox üzerinden ip adresinizi kontrol edin, blackliste girmiş olabilirsiniz.

    /var/log/maillog dosyasını izleyin, hatalar bu dosyada yazıyordur.
  • 27-09-2015, 13:45:47
    #3
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mxtoolbox üzerinden ip adresinizi kontrol edin, blackliste girmiş olabilirsiniz.

    /var/log/maillog dosyasını izleyin, hatalar bu dosyada yazıyordur.
    Teşekkürler.

    phpmail bileşeni açık kalmış. Sitelerimin birinin üzerinden binlerce mail atılmış. Spama düşmüş. Kapattım.