• 11-01-2015, 20:24:14
    #1
    merhaba , linux mint kullanıyorum da , remote desktop connection uygulamalarını kuramadım.
    acaba linux kullanıpta , uzaktan bağlantı hangi program ile bağlanabilirim ?
    tam olarak söyleyebilirseniz , 2 gündür bağlanamıyorum..
    linux pc den windows vps y.e
  • 11-01-2015, 20:36:36
    #2
    http://sourceforge.net/projects/tsclient denediniz mi?
  • 11-01-2015, 20:56:34
    #3
    @Netiyi indirdim de, peki ya bu programı nasıl kuracağız?
    linux mint kullanıyorum
  • 11-01-2015, 21:23:30
    #4
    remmina-plugins klasörü içerisinde INSTALL isimli bir text mevcut. Text içerisinde kurulum parametreleri belirtilmiş.