• 25-02-2008, 09:53:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kendim için VPS almıştım fakat daha sonra hemen Dedicated sunucu aldığım için VPS artık işime yaramıyor. Bu VPS'i promosyon amaçlı kullanmaya karar verdim.

    Sunucu Özellikleri:
    CPU: Core 2 Duo 2.4Ghz
    RAM: 512MB
    HD: 30GB
    IP: 1 adet
    Bant: 1TB
    OS: Windows
    Kontrol Paneli: Yok
    Datacenter: Netdirekt.de

    Hexca.com'dan 4 gün önce alınmıştır, ücretini ödedim, eğer ay sonu devam etmek isterseniz aylık ödemesi 50YTL dir. Ödemeler aylık olarak yapıldığı için ödemeyip isterseniz kapattırabilirsiniz de.

    Yukarda belirtilen VPS Turkmag.com sitesine üye olup 165 nolu üye olan kişiye verilecektir. Yanlış anlaşılma olmasın buradan üye olan 165. kişi değil, üye numarası olarak 165 numarasını alacak kişiye verilecektir.

    İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 25-02-2008, 09:55:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şuan kaç nolu ben üye oldum ama
  • 25-02-2008, 09:57:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eğer 165 nolu üye bu siteden olmazsa o zaman, 165 den sonra üye olan ilk r10 üyesi kazanmış kabul edilecektir.
  • 25-02-2008, 09:58:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    şuan en son üye kaçıncı
  • 25-02-2008, 09:59:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kaç nolu üye olduğunuzu söyleyemem çünkü o zaman promosyonun amacı kaybolmuş olur. Üye numarası bilinmeyecek ki herkesin eşit şansı olsun.

    Bu promosyon sadece r10 için yapılmıştır. Ama üyelik heryere açık olduğu için 165 nolu üyeliğin ne zaman alınacağını bende bilemiyorum
  • 25-02-2008, 10:00:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzel kampanya 165. üye kimolcak bakalım
  • 25-02-2008, 10:04:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bana pahalıya patladı biraz ama ne yapayım kullanmayacağım şeyi boşa tutacağıma işine yarayacak biri alsın istedim. O vps için aylık 50YTL baya uygun, alan kişi büyük ihtimalle işine yarıyorsa devam etmek isteyecektir.

    Bu arada ben 1 gün kullandım baya hızlıydı.

    Kontrol paneli yoktur yalnız yazmayı unutmuşum. Plesk boşa sistemi yormasın diye yükletmedim.
  • 25-02-2008, 10:12:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben mesajı edit edeyim en iyisi Windows olduğunu yazmayı da unutmuşum Yaşlandım sanırım.
  • 25-02-2008, 12:27:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bant genişliği 1TB dır, onu da yazmamışım