• 19-04-2014, 16:33:49
    #1
    Koding-com kullanan arkadaşlar varsa bana terminalden vps kurulumunu yapabilir mi ?
  • 21-04-2014, 03:43:01
    #2
    bende 2 gün uğraştım anca öyle kurabildim. tavsiyem videolardakini yapın. arkadaş sitesinden yeni video yayınlamış ona göre yapın. ama yeni birde hesap al bence.
  • 21-04-2014, 18:50:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    waldoroyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koding-com kullanan arkadaşlar varsa bana terminalden vps kurulumunu yapabilir mi ?
    https://koding.com/Environments burdan silip yeniden kurabilirsin.