• 24-03-2014, 16:48:21
    #1
    Windows amerika vds lazım. Sadece uzak masa üstünü için kullanacağım.
  • 25-03-2014, 21:33:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows amerika vds lazım. Sadece uzak masa üstünü için kullanacağım.
    Hocam size önerim altaki firma ile çalışmanız sorunsuz bir firma kendimde çalışıyorum.

    http://www.bosonvps.com/
  • 26-03-2014, 00:44:05
    #3
    Çok teşekkürler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:44:05 -->-> Daha önceki mesaj 00:42:07 --

    Fiyatlarda süper çok sağol vala.
  • 26-03-2014, 19:55:00
    #4
    Türkçe destek alabileceğiniz bir yer arıyorsanız, aylık 40 TL üzerinden 2GB Bellek ile istediğinizi temin edebiliriz.

    Sevgiler,
    Sezer.