Merhabalar r10 müdavimleri,
Dedicated sunucuma esxi kurmam için 30 dakikalığına win vds ihtiyacım var. Yardımcı olabilecek varsa çok makbule geçer.
Şimdiden teşekkürler.
VDS ihtiyacı.
2
●304
- 21-02-2014, 01:02:50
- 21-02-2014, 02:29:54Çok teşekkür ettim. Sunucu kurulumu bittiğinde tarafınıza bildireceğimHazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle