• 21-02-2014, 01:02:50
    #1
    Merhabalar r10 müdavimleri,

    Dedicated sunucuma esxi kurmam için 30 dakikalığına win vds ihtiyacım var. Yardımcı olabilecek varsa çok makbule geçer.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 21-02-2014, 02:25:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Özel mesaj ile bir makina ilettim kullanabilirsiniz kolay gelsin.
  • 21-02-2014, 02:29:54
    #3
    Hazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj ile bir makina ilettim kullanabilirsiniz kolay gelsin.
    Çok teşekkür ettim. Sunucu kurulumu bittiğinde tarafınıza bildireceğim