Bu Hata Ne Oluyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Hata Ne Oluyor ?
2
●
456
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Bu Hata Ne Oluyor ?
31-10-2007, 16:36:43
#1
My_X
Üyeliği durduruldu
arakdaşlar bigdump.php ile foruma db yüklemey çalıştım ancakbu hatayı veriyor db büyüklüğü
145mb
Alıntı
Error at the line 3561: ;
Query: ;
MySQL: Variable 'sql_mode' can't be set to the value of 'NULL'
31-10-2007, 16:53:37
#2
Cagonni
bazen yedek alırken sunucu yedeğin en üstüne
SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
gibi şeyler ekler.onları silmeniz lazım.
31-10-2007, 16:55:47
#3
My_X
Üyeliği durduruldu
tamam teşekkürler
Cagonni
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler