• 25-10-2007, 15:22:43
    #1
    Alt Forum Yöneticisi Lazım
    vb 3,6,8 kullanıyorum
  • 25-10-2007, 15:37:12
    #3
    maalesef ındıremıyorum ordan 3 tane lısanslı vb olmasına karsın uyelıkgıkm onaylanmadı hala sanırım
  • 25-10-2007, 15:37:44
    #4
    karali sende vardır msnden gonderırmısın
  • 25-10-2007, 15:42:38
    #5
    gönderirim istediğin bu olsun 5ytl yeter.
  • 25-10-2007, 15:46:54
    #6
    AlwaysFc eger lisansın varsa lisans email adresiyle foruma kayıt oldugun email adresini aynı yap ve biraz bekle.Olmazsa yöneticilere PM ile ulaş.
  • 25-10-2007, 15:53:54
    #7
    vbulletn butun dosyaları var istersen pm ile ulas msn den yollayim istediğini
  • 26-10-2007, 14:26:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Buyur ben çektim
    kaldırıldı
    isteyenler indirebilirler.

    edit: kaldırdım yasakmış
    pmle yolladım arkadaşım
  • 26-10-2007, 16:15:03
    #9
    oww piciar yassah olduğunu bilmirsen?