Alt Forum Yöneticisi Lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alt Forum Yöneticisi Lazım
11
●
928
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Alt Forum Yöneticisi Lazım
1
2
25-10-2007, 15:22:43
#1
AlwaysFc
Alt Forum Yöneticisi Lazım
vb 3,6,8 kullanıyorum
25-10-2007, 15:24:33
#2
_Kaos_
Cyb - Forumhome Sub-Forums Manager
25-10-2007, 15:37:12
#3
AlwaysFc
maalesef ındıremıyorum ordan 3 tane lısanslı vb olmasına karsın uyelıkgıkm onaylanmadı hala sanırım
25-10-2007, 15:37:44
#4
AlwaysFc
karali sende vardır msnden gonderırmısın
25-10-2007, 15:42:38
#5
karaLi
gönderirim istediğin bu olsun 5ytl yeter.
25-10-2007, 15:46:54
#6
Cagonni
AlwaysFc eger lisansın varsa lisans email adresiyle foruma kayıt oldugun email adresini aynı yap ve biraz bekle.Olmazsa yöneticilere PM ile ulaş.
25-10-2007, 15:53:54
#7
DohPitch
vbulletn butun dosyaları var
istersen pm ile ulas msn den yollayim istediğini
26-10-2007, 14:26:38
#8
piciar
Üyeliği durduruldu
Buyur ben çektim
kaldırıldı
isteyenler indirebilirler.
edit: kaldırdım yasakmış
pmle yolladım arkadaşım
26-10-2007, 16:15:03
#9
Cagonni
oww
piciar yassah olduğunu bilmirsen?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler