• 19-10-2007, 19:13:47
    #1
    Arkadaşlar super modumuz yetkisini kullanıp tüm başlıkları silmiş. Serverimiz yedekte almıyordu. Bu başlıkları geri getirme şansımız varmıdır?

    Birde bu yetkiyi super modlardan kaldırabilirmiyiz. Tamamen silemesinler sadece geri getirebilir şekilde silsinler.

    Şimdiden cevaplar için tşk.
  • 19-10-2007, 19:29:05
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    süper modların konuları kalıcı silme yetkisi vardır bu yüzden yedeğiniz yoksa konuları geri getirmeniz mümkün değil

    süper modların konuları kalıcı silememesi için admincp den tüm moderatörleri göster dedikten sonra çıkan süp modlardan hangisine bu işlem yapılacaksa onun yanından izinleri düzenle ye tıklayıp çıkan ayarlardan gerekli düzenleme yapılabilir
  • 19-10-2007, 19:30:29
    #3
    Geçmiş olsun arkadaşım
  • 19-10-2007, 19:32:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir eklenti wardı sanırım silinen konular admincp'ye geliyordu..

    Sanırım Bu

    belki işine yarar...

    bu arada süper mod seçerken dikkat et ;]
  • 19-10-2007, 20:15:33
    #5
    saolun arkadaşlar, ama kimin ne olacağı belli olmuyor işte.
  • 19-10-2007, 20:18:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Umarım düzeltmişsindir.Geçmiş olsun.
  • 19-10-2007, 20:25:11
    #7
    Ben hiç bir yöneticiye tam silme yetkisini vermiyorum. ayrıca hergün olmasa bile iki günde bir yedek almanızı öneririm.
  • 19-10-2007, 20:26:00
    #8
    Kurumsal Üye
    Yedeğiniz yoksa kalıcı silinen konuları geri getirme şansınız yoktur.Çünki database'den silinmiştir.
    Geçmiş olsun.
  • 19-10-2007, 21:07:58
    #9
    ah ah akradaşım ah
    önceden düşünseydin bunu.
    aynı olay benim başıma gelmemesi için daha önecen admincp den süper moderatörler kalıcı silemez yapmıştım.
    aslında hiç bir eklenti kullanmadan yapabilirdin.
    senin kabahatin güvenmek olmuş.
    sağlık olsun