• 05-11-2012, 16:07:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 3.x.x sürümlerinden çok farklı bir yapısı var 4.x.x'in. Analytics kodunu nereye ekleyeceğim acaba?
  • 06-11-2012, 04:02:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Footer şablonunun en altına eklemek en mantıklısı olur.