• 13-10-2007, 13:06:37
    #1


    Forum'u açarken ie'de böyle bir hata çıkıyor.. bu sorunu nasıl çözebilirim acaba?
  • 13-10-2007, 13:28:42
    #2
    sitenin kaynak kodlarını inceleyebilirsin sorun ordadır ama çok önemli bişide değil...
  • 13-10-2007, 13:38:55
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin kaynak kodlarını inceleyebilirsin sorun ordadır ama çok önemli bişide değil...

    evet dostum bende önemli olmadığını biliyorum fakat üyeler rahatsız olduğu için bende sorunun çözümü hakkında yardım istedim. peki nasıl çözebilirim bu sorunu?
  • 13-10-2007, 13:54:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eklediğin text reklamlar varsa onlardandır kaldır onları sorun kalkar
  • 13-10-2007, 14:06:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sarı ünleme çift tıklayıp açılan pencerede ne yazdığını öğrenebilirmiyiz yada adres ne?
  • 13-10-2007, 14:07:42
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    muhtemelen eklediğin bir kodun açık kalması bi reklam kodundaki hata buna neden oluyor
  • 13-10-2007, 14:21:01
    #7
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarı ünleme çift tıklayıp açılan pencerede ne yazdığını öğrenebilirmiyiz yada adres ne?

    Hat : 2

    Karakter: 1512

    Hata: Erişim engellendi

    Kod: 0

    Hata kodu böyle
  • 13-10-2007, 14:23:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    adresi yollarmısın özelden yada burdan bakalım bi.