• 07-10-2012, 11:39:48
    #1
    Arkadaşlar vbulletin forumum var ben 2009 ağustosda null bir forum kurdum baktım beğendim 2009 eylulde lisans aldım vbulletin kendi ana sayfasından ikinic el falan değil sonra vbulletin.org üye oldum sorunsuzca dosya falan idnriyordum lisanslı kullanıcılar için dun artık bana diyorki lisansız kullanıcınısız 3 yıldan fazladır olan lisans nasıl lisansız oluyorum anlamıs degılım bunu nasıl düzeltebilirim
  • 07-10-2012, 16:02:55
    #2
    Şu konuyu incelermisiniz;
    http://www.tr-vbulletin.com/sozluk/l...nuyor-266.html
  • 07-10-2012, 17:36:10
    #3
    vBulletin ile iletişime geçin. Bir hata varsa düzelteceklerdir.

    İLETİŞİM: http://www.vbulletin.com/contacts/