Bunun bi çaresi varmı acaba?
4
●487
- 08-10-2007, 01:39:31Üyeliği durduruldu
- 08-10-2007, 18:41:48konu ilgili yere taşındı
bu görünüm bi temaya kod eklenerek elde ediliyordu forumhome temapltesinin yedeğini alıp bi resetle bakalım hizalanacakmı - 08-10-2007, 18:45:12Misafirsen forumları birbirinden ayırmışsın onlar artık bağımsız, onların eşit halde düzenli bir hale gelebileceğini sanmıyorum.
- 08-10-2007, 22:43:45Üyeliği durdurulduhadi ya bi eklenti falan olamazmı? yani illa temayımı değiştiricem