• 06-10-2007, 03:42:43
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son anda iyi editledin
    önce sorunun buyuk olduğunu düşündüm ama ya basitse diye ekliyim dedim

    shadow777 kodları buraya yazabilirmisin?
  • 06-10-2007, 03:46:38
    #11
    sağ tarafda user login'in yanınamı alacan çingene işi olur.
    içerik için adsensenin sağ tarafına şettir..
  • 06-10-2007, 03:54:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bütün navbarın mı yoksa reklamların mı sadece ?

    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağ tarafda user login'in yanınamı alacan çingene işi olur.
    içerik için adsensenin sağ tarafına şettir..
    arkaplanla uyuşunca cokta güzel oluyor.
  • 06-10-2007, 04:06:14
    #13
    güzeli buysa eywallah. senin zevk'in bişi diyemem..
    adsensenin yanına, login'in altına öle dene. iyi çalışmalar.
  • 06-10-2007, 04:07:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzeli buysa eywallah. senin zevk'in bişi diyemem..
    adsensenin yanına, login'in altına öle dene. iyi çalışmalar.
    Bir arkadaşımın sitesinde var bu şekilde bu saatte oda kapalı yapmakta esti işte




    bu şekilde olmasını istiyorum işte.


    Kodlara gelince navbits_start.gif le beraber verdim. Çünkü onun altında cıkıyor.

    <div class="navbar" style="font-size:10pt"><a href="$vboptions[forumhome].php$session[sessionurl_q]" accesskey="1"><img class="inlineimg" src="$stylevar[imgdir_misc]/navbits_start.gif" alt="" border="0" /></a> <strong>$vboptions[bbtitle]</strong></div>
    <p aling="left">
    <!-- SiteSearch Google -->
    <form method="get" action="http://www.google.com/custom" target="google_window">
    <table border="0" bgcolor="#f5f5ff">
    <tr><td nowrap="nowrap" valign="top" align="left" height="32">
    
    </td>
    <td nowrap="nowrap">
    <input type="hidden" name="domains" value="ForumHigh.com"></input>
    <label for="sbi" style="display: none">Arama terimlerinizi girin</label>
    <input type="text" name="q" size="8" maxlength="255" value="" id="sbi"></input>
    <label for="sbb" style="display: none">Arama formu gönder</label>
    <input type="submit" name="sa" value="Google Arama" id="sbb"></input>
    </td></tr>
    <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td nowrap="nowrap">
    <table>
    <tr>
    <td>
    <input type="radio" name="sitesearch" value="" checked id="ss0"></input>
    <label for="ss0" title="Web'de Ara"><font size="-1" color="#000000">Web</font></label></td>
    <td>
    <input type="radio" name="sitesearch" value="ForumHigh.com" id="ss1"></input>
    <label for="ss1" title="Arama ForumHigh.com"><font size="-1" color="#000000">ForumHigh.com</font></label></td>
    </tr>
    </table>
    <input type="hidden" name="client" value="pub-adsense kodu"></input>
    <input type="hidden" name="forid" value="1"></input>
    <input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-9"></input>
    <input type="hidden" name="oe" value="ISO-8859-9"></input>
    <input type="hidden" name="cof" value="GALT:#008000;GL:1;DIV:#336699;VLC:663399;AH:center;BGC:f5f5ff;LBGC:cccccc;ALC:CC0000;LC:CC0000;T:000000;GFNT:0000FF;GIMP:0000FF;LH:50;LW:214;L:http://www.forumhigh.com/images/misc/vbulletin3_logo_white.gif;S:http://;FORID:1"></input>
    <input type="hidden" name="hl" value="tr"></input>
    </td></tr></table>
    </form>
    <!-- SiteSearch Google --></p>
  • 06-10-2007, 04:17:02
    #15
    <div align=right>Kodlar</div>
    gibi bi denermisin
  • 06-10-2007, 04:20:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Oldu bu sefer ama soldaki navbits_start.gif i tepede kaldı.




    Ben tam burdaki gibi istiyorum ama

  • 06-10-2007, 04:26:30
    #17
    <div align=right>Kodlar</div> daki
    <div align=right> i buraya verdiğin kodların en başına koyarmısın
  • 06-10-2007, 04:29:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bu seferde navbits.start.gif arama için adsense reklamının tam üstüne geldi. olmayacak sanırım bu