Bütün navbarın mı yoksa reklamların mı sadece ?

webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağ tarafda user login'in yanınamı alacan çingene işi olur.
içerik için adsensenin sağ tarafına şettir..
arkaplanla uyuşunca cokta güzel oluyor.