• 29-08-2012, 20:06:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Vbulletin navbar altına SlideShow manşet yapmayıdüşünüyorum.Bir adült sitede gördüm çok güzel duruyordu acaba nasıl yaparım.

    Sürüm 3.8.5
  • 29-08-2012, 20:09:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hangi manşet ise navbar a kodlarını yerleştirmeniz lazım. Temanızı ve istediğiniz manşeti bilmemiz gerekiyor.
  • 29-08-2012, 21:27:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm attım inş yardımcı olursunuz.
  • 29-08-2012, 21:35:15
    #4
    Ayrıntıları Pm.leyin Yardımcı Olabilirim Hocam.