Siteye girmeye calıstıgımda parse error hatası
10
●1.859
- 28-09-2007, 12:03:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.biraz türk işi oldu.
admin panele baglanamıyordum. login.php de de bir hata vardı bi sitenin login.php dosyası ile değiştirdim o düzeldi daha sonra admin panelde stil yöneticisinde tema ayarında forumhome dizininin altındaki kodları yedeklemiştim. yedekledigim kodları geri koydum düzeldi. sanırım banner kodlarında 1 satır fazlaymış bende bu kod meretlerinden pek anlamam. onu düzelttik sorun halloldu.