• 28-09-2007, 11:21:51
    #10
    bence sorunu nasıl çözdüğünü yazman lazım.Sonradan konuya bakacaklar açısından.
  • 28-09-2007, 12:03:38
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz türk işi oldu.

    admin panele baglanamıyordum. login.php de de bir hata vardı bi sitenin login.php dosyası ile değiştirdim o düzeldi daha sonra admin panelde stil yöneticisinde tema ayarında forumhome dizininin altındaki kodları yedeklemiştim. yedekledigim kodları geri koydum düzeldi. sanırım banner kodlarında 1 satır fazlaymış bende bu kod meretlerinden pek anlamam. onu düzelttik sorun halloldu.