• 17-08-2012, 00:12:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selamlar.

    3.87 forum var

    ana sayfada, bir kategoride yeni mesaj varsa o kategorinin ikon renkli görünüyor buna eyvallah.

    Normalde yeni konuları/messajları okuyunca o resmin pasife dönmesi gerekiyor haksız mıyım? çünkü tüm konuları okudum.

    ama halen yeni mesaj varmış gibi kalıyor. illaki resmin üzerine çift tıklamamı istiyor okundu kabul etmesi için.

    konu okununca okunmuştur zaten, resim üzerine çift tıklama da ne olaki. yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı acaba?
  • 17-08-2012, 23:38:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güncel.

    bu olay neden bende r10daki gibi değil. konuyu okusak ta yeni konu var gibi davranıyor ana sayfada. kategori resmi pasife düşmüyor. :S