• 17-09-2007, 22:48:26
    #1
    bi forumda gördüm kullanıcılar kendi yazıyor galiba bunu nasıl yapabilirim?



    Sondan Bir Önce Yazan yer.
  • 18-09-2007, 03:13:37
    #2
    admin panelinde

    Usergroups -> İstediğin Kullanıcı Grubu -> Can Use Custom Title -> Yes

    veya

    User Profile Fields -> Add New User Profile Field -> Single-Line Text Box

    Formu doldurduktan sonra sana verilen id numarasını postbite eklemen lazım.eklemen gereken kod

     <if condition="$post[fieldXX] != ''"><div class="smallfont">$post[fieldXX]</div></if>
    XX yazan yerler id numarasıdır.
  • 18-09-2007, 11:30:34
    #3
    Titleden hariç kişiye özel kullanmak istiyorsan ;

    postbit_legacy de bul;
    Alıntı
    <if condition="$post['rank']"><div class="smallfont">$post[rank]</div></if>
    Altına ekle;
    Alıntı
    <if condition="$post['userid']=='2'">Yazacağın yazı</if>
    userid==2 yazan yere kime özel title yazıcaksan onun idisi yazıcaksın
  • 18-09-2007, 14:40:35
    #4
    tmm da o kişinin kendi titlesi degil titlesi başka orayı sildim titleden hariç birde alttaki yazıyor
  • 18-09-2007, 14:44:00
    #5
    Tamam işte titleden hariç yazı yazmak için kullnıyorsunuz bu verdiğimi. Sizin istediğinizde bu değil mi ?
  • 18-09-2007, 14:45:30
    #6
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panelinde

    Usergroups -> İstediğin Kullanıcı Grubu -> Can Use Custom Title -> Yes

    veya

    User Profile Fields -> Add New User Profile Field -> Single-Line Text Box

    Formu doldurduktan sonra sana verilen id numarasını postbite eklemen lazım.eklemen gereken kod

     <if condition="$post[fieldXX] != ''"><div class="smallfont">$post[fieldXX]</div></if>
    XX yazan yerler id numarasıdır.
    2 ci oldu sagol hocam
  • 18-09-2007, 14:47:20
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte titleden hariç yazı yazmak için kullnıyorsunuz bu verdiğimi. Sizin istediğinizde bu değil mi ?
    evette bunu tek tek eklemek gerekiyor ben herkezin kendi yazmasını istiyordum oldu sagolun
  • 18-09-2007, 14:49:00
    #8
    Ben yanlış anlamışım o zaman pardon.