• 08-09-2007, 12:57:11
    #1
    Yeni Tema Yapıyorum Posbitte Pixel Sorunu



    Headerda SAnırsam Sorun var ama ben direk posbitten Pixelli Ayarlayamazmıyım
  • 08-09-2007, 14:03:00
    #2
    tamam düzelttim saolun konu kilitlenebilir
  • 08-09-2007, 14:04:20
    #3
    Nasıl düzelttin söyle bizde bilelim
  • 08-09-2007, 14:56:16
    #4
    öncelikle posbitteki tablo kodlarını 780 yaptım %78 baktım bir kaç yer eksik sonra css ayarlarından 780 diye ayarlayınca oldu buyur bak