Yeni Tema Yapıyorum Posbitte Pixel Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Tema Yapıyorum Posbitte Pixel Sorunu
3
●
456
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Yeni Tema Yapıyorum Posbitte Pixel Sorunu
08-09-2007, 12:57:11
#1
istebul.net
Yeni Tema Yapıyorum Posbitte Pixel Sorunu
Headerda SAnırsam Sorun var ama ben direk posbitten Pixelli Ayarlayamazmıyım
08-09-2007, 14:03:00
#2
istebul.net
tamam düzelttim saolun konu kilitlenebilir
08-09-2007, 14:04:20
#3
TrueLove
Nasıl düzelttin söyle bizde bilelim
08-09-2007, 14:56:16
#4
istebul.net
öncelikle posbitteki tablo kodlarını 780 yaptım %78 baktım bir kaç yer eksik sonra css ayarlarından 780 diye ayarlayınca oldu
buyur bak
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler