2ynet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öyle deme. Adamlar R10'a giriyor, beğeniyor. Benim neden böyle sitem olmasın? diyor ve bir tane alan adı alıp açıyor. Kategorileri falan kopyalıyor, al sana; Webmaster forumu.
Bazılarıda siteden çıkmıyor nedense... Anlayan anladı!