• 25-11-2010, 16:26:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    selam,

    r10 gibi siteme gold silver üye sistemi yaptım bu rütbeleri otomatik olarak alan bir pluing var mı?


    teşekkürler.
  • 26-11-2010, 01:01:56
    #2
    Öncelikle açtığın üye grubunu "admincp/subscriptions.php?do=add" buraya ekliyorsun. Açtığın özel üyeliğe bir üye eklemek istiyorsan "admincp/subscriptions.php?do=adjust&subscriptionid=1&s=" ile kullanıcıyı yazıp tarihi seçiyorsun. Otomatik gidiyor süresi bitince.

    Yahu her zaman bu linklerimi kopyaliyicam diyosan bunları admincpde soldaki "ücretli abonelik" yerinden bulabilirsin.
  • 26-11-2010, 14:42:38
    #3
    Admincp'de sol en altta Ücretli abonelik kısmı var. Orayı biraz kurcalarsan halledersin. Basit birşey