selam,
r10 gibi siteme gold silver üye sistemi yaptım bu rütbeleri otomatik olarak alan bir pluing var mı?
teşekkürler.
r10 gibi süreli rütbe
2
●494
- 26-11-2010, 01:01:56Öncelikle açtığın üye grubunu "admincp/subscriptions.php?do=add" buraya ekliyorsun. Açtığın özel üyeliğe bir üye eklemek istiyorsan "admincp/subscriptions.php?do=adjust&subscriptionid=1&s=" ile kullanıcıyı yazıp tarihi seçiyorsun. Otomatik gidiyor süresi bitince.
Yahu her zaman bu linklerimi kopyaliyicam diyosan bunları admincpde soldaki "ücretli abonelik" yerinden bulabilirsin.