vbulletin 4.0.x default teması arıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vbulletin 4.0.x default teması arıyorum
3
●
317
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vbulletin 4.0.x default teması arıyorum
10-11-2010, 12:47:06
#1
y4kup
Selam
ilk vbulletin 4 kurdugumuzda gelen o temayı arıyorum. yalnız fixed yani dar olacak arkadaşlar
xml varsa cok memnun olurum yardımcı olabilecek varmı
10-11-2010, 12:47:49
#2
derzulya
vbulletin sürümün 4,0 sa yeni şablon ekleden oluşturabilirsin default temayı
10-11-2010, 12:48:44
#3
y4kup
ordan denedim fakat yapamadım
xml varsa cok sevinirim gerekirse ücretli
10-11-2010, 14:58:23
#4
enginberk
forumunuz lisanslı ise ekleyin beni halledeyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler