• 10-11-2010, 12:47:06
    #1
    Selam

    ilk vbulletin 4 kurdugumuzda gelen o temayı arıyorum. yalnız fixed yani dar olacak arkadaşlar

    xml varsa cok memnun olurum yardımcı olabilecek varmı
  • 10-11-2010, 12:47:49
    #2
    vbulletin sürümün 4,0 sa yeni şablon ekleden oluşturabilirsin default temayı
  • 10-11-2010, 12:48:44
    #3
    ordan denedim fakat yapamadım

    xml varsa cok sevinirim gerekirse ücretli
  • 10-11-2010, 14:58:23
    #4
    forumunuz lisanslı ise ekleyin beni halledeyim