vbulletiner.com davetiyesi olan var mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vbulletiner.com davetiyesi olan var mi?
17
●
975
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vbulletiner.com davetiyesi olan var mi?
1
2
01-11-2010, 20:16:28
#10
rsmalee
davetıye sıstemının ısleyısını arama sonuclarından bulamayınca bır arkadasıma davetıye yolladım sonrandan ogrendım kı haftada 1 tane davetıye yollama hakkı oluyormus
haftaya anca yollarım
03-11-2010, 03:43:35
#11
Zwolle
arkadaslar bana da lazim... davetiye yollayabilecek kimse var mi?
03-11-2010, 14:12:02
#12
GameStaL
Üyeliği durduruldu
25 mesaj mecburiyeti vardı şimdi de davetiye mi olmuş
04-11-2010, 12:15:14
#13
tayfunust
Üyeliği durduruldu
Bende Davetiye Alabilirmiyim Elinizde Varsa
04-11-2010, 15:08:36
#14
EscapeLord
Demin üye olduğum halde bakmak için kayıt ol a tıkladım uyarı filan çıkmadı kayıt sayfası açıldı direk.
Bu arada yardım almak isteyenler nasıl yardım alacak? davetiye alacak kişi olsa o kişiden ister yardım. Saçma olmuş sanki.
04-11-2010, 19:46:50
#15
ethem.erd
benimde 1 tane varmış isteyen varsa pm le ulaşabilir
05-11-2010, 18:13:14
#16
rsmalee
Zekai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Demin üye olduğum halde bakmak için kayıt ol a tıkladım uyarı filan çıkmadı kayıt sayfası açıldı direk.
Bu arada yardım almak isteyenler nasıl yardım alacak? davetiye alacak kişi olsa o kişiden ister yardım. Saçma olmuş sanki.
kayıt sayfası acılıyor ama kayıt sayfası seceneklerınde davetıye kodu secenegı var.
06-01-2011, 14:04:31
#17
AUTH
Davetiye (Available: 10)
isteyen pm atsın
11-01-2011, 18:13:33
#18
EliKaPs
İsteyenlere gönderirim 10davetiye var.
Pm bırakın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler