• 01-11-2010, 20:16:28
    #10
    davetıye sıstemının ısleyısını arama sonuclarından bulamayınca bır arkadasıma davetıye yolladım sonrandan ogrendım kı haftada 1 tane davetıye yollama hakkı oluyormus haftaya anca yollarım
  • 03-11-2010, 03:43:35
    #11
    arkadaslar bana da lazim... davetiye yollayabilecek kimse var mi?
  • 03-11-2010, 14:12:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    25 mesaj mecburiyeti vardı şimdi de davetiye mi olmuş
  • 04-11-2010, 12:15:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bende Davetiye Alabilirmiyim Elinizde Varsa
  • 04-11-2010, 15:08:36
    #14
    Demin üye olduğum halde bakmak için kayıt ol a tıkladım uyarı filan çıkmadı kayıt sayfası açıldı direk.

    Bu arada yardım almak isteyenler nasıl yardım alacak? davetiye alacak kişi olsa o kişiden ister yardım. Saçma olmuş sanki.
  • 04-11-2010, 19:46:50
    #15
    benimde 1 tane varmış isteyen varsa pm le ulaşabilir
  • 05-11-2010, 18:13:14
    #16
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demin üye olduğum halde bakmak için kayıt ol a tıkladım uyarı filan çıkmadı kayıt sayfası açıldı direk.

    Bu arada yardım almak isteyenler nasıl yardım alacak? davetiye alacak kişi olsa o kişiden ister yardım. Saçma olmuş sanki.
    kayıt sayfası acılıyor ama kayıt sayfası seceneklerınde davetıye kodu secenegı var.
  • 06-01-2011, 14:04:31
    #17
    Davetiye (Available: 10)
    isteyen pm atsın
  • 11-01-2011, 18:13:33
    #18
    İsteyenlere gönderirim 10davetiye var.
    Pm bırakın