görünüm bu şekilde.
http://img508.imageshack.us/f/adsznc.jpg/
r10 daki profil sayfası gibi değil ziyaretci mesajı , hakkımda istatistikler. vs yan yana çıkması gerekirken alt alta çıkıyor birtürlü sorunu çözemedim. default temada denedim yine aynı sorun nasıl düzeltebiliriz bir fikri olan. Birde ziyaretci kısmında hiçbir simge tıklamıo sanki donmuş kalmış