• 26-09-2010, 00:51:42
    #1
    Selamlar,

    Foruma üye adı ve şifreyi yazdığımda aşağıdaki uyarıyı veriyor.

    Alıntı
    Geçersiz bir Kullanıcı ismi yada Şifre verdiniz. Öngörülen hatalı giriş deneme adetiniz doldu. Yeniden giriş yapmak için 15 Dakika beklemelisiniz. Şifre yazılımında Büyük ve Küçük harfli yazılıma dikkat ediniz şifrenizi unuttuysanız buraya tıklayınız.
    admin panelindede aynı uyarı çıkıyor ve giriş yapılamıyor.
    tools.php ile cookie leri sildim ama nafile.


    sorunu biraz araştırınca birazda db ye bakınca 2 tabloda ek yük olduğunu ve onarılamadığını farkettim sorun bunlardan kaynaklı sanırım.

    Alıntı
    wabaacom_forum.wabaacom_forumcpsession repair note The storage engine for the table doesn't support r...
    wabaacom_forum.wabaacom_forumsession repair note The storage engine for the table doesn't support r...
    İlgilenen Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler.
  • 26-09-2010, 02:13:51
    #2
    tabloları onar
  • 27-09-2010, 04:27:20
    #3
    gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabloları onar
    hocam alta örnek koydum tablo onarımında aldigim hata
  • 27-09-2010, 13:42:08
    #4
    dil dosyasını sil öyle dene
  • 27-09-2010, 13:58:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adam AdminCP'ye giremiyor sen neyden bahsediyorsun yaa?
  • 27-09-2010, 16:25:57
    #6
    MyGhosTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam AdminCP'ye giremiyor sen neyden bahsediyorsun yaa?
    çok biliyorsan yardım et adama...onu silmek için admincpye girmeye gerek yok çok bilmiş
  • 27-09-2010, 19:32:22
    #7
    Hata eklentilerinizden veya dil dosyanızdandır büyük olasılıkla.
    config.php nizin 2. satırına şunu yazıp dener misiniz birde..
    define('DISABLE_HOOKS', true);
  • 29-09-2010, 13:28:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyGhosTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam AdminCP'ye giremiyor sen neyden bahsediyorsun yaa?
    Bilmediğiniz konu hakkında konuşmayın.