Forumda açılır menüler çalışmıyor... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda açılır menüler çalışmıyor...
5
●
385
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Forumda açılır menüler çalışmıyor...
20-09-2010, 00:16:22
#1
HPhwp
Merhaba arkadaşlar tam olarak ne anlatmak istediğim aşağıdaki resimde.
Üstteki, kullanmış olduğum tema. Alttaki ise default tema. defaultta çalışıyor ama benim temamda çalışmıyor. Temayı da değiştirmek istemiyorum, üzerinde baya oynama yaptım, uğraştım.
Yardımlarınızı bekliyorum..
20-09-2010, 00:45:44
#2
Sorbey
sayfaları editlerken bozmuş olabilirsin benimde bir temada açılır menülerim çalışmıyordu sıfırdan kurduk temayı düzeldi.
20-09-2010, 00:46:03
#3
S.SAGLAM
Hocam aynı durum benimde başıma gelmişti tam hatırlayamadım ama navbar veya footer temp. olması gerek tek tek yedeğini alarak orjinale cevirip denermisiniz düzeliyor mu diye tema editlerken oluyor bu hatalar...
20-09-2010, 02:46:52
#4
HPhwp
saolun arkadaslar, şimdi uğraşamam da yarın bakıcam..
20-09-2010, 17:14:33
#5
HPhwp
@baltek hocam evet footerdaymış sorun halletim teşekkürler tekrar
20-09-2010, 22:49:07
#6
S.SAGLAM
Rica ederim ben teşekkür ederim unuttuğum bir sorunu hatırlattığın için
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler