• 11-09-2010, 19:08:43
    #1
    Lisanslı kullandığım halde null sürüm açıkları olduğu söylendi. hatta açık bulunup ispatlandı da bi arkadaş tarafından. bu konuda bana yardım edecek vbulletinci arkadaş var mı?

    gerekirse ücreti mukabilinde. ama ücretsiz olarak yardım etmek isteyen olursa çok makbule geçer. isteyenlere de logo tasarım veya post atabilirim
  • 11-09-2010, 20:18:20
    #2
    hocam vbulletin.com sitesinden orjinal dosyalarını indirip ftp'den gerekli değişiklikleri yapın birde kurdunuz eklentilerden kaynaklanabilir bu konuda çalışma yapmalısınız. bana sitenizi ve bulunan açığı pm'lermisiniz.