Lisanslı kullandığım halde null sürüm açıkları olduğu söylendi. hatta açık bulunup ispatlandı da bi arkadaş tarafından. bu konuda bana yardım edecek vbulletinci arkadaş var mı?
gerekirse ücreti mukabilinde. ama ücretsiz olarak yardım etmek isteyen olursa çok makbule geçer. isteyenlere de logo tasarım veya post atabilirim
vbulletin'ciler bakabilir mi
1
●260