• 08-08-2007, 00:17:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu eklenti ile navbarınıza küçük , hızlı arama kutucuğu ekleyebilirsiniz...

    navbar template'inde ;

    Bul ve Sil ;



    <if condition="$show['searchbuttons']">
    <if condition="$show['member']">
    <td class="vbmenu_control"><a href="search.php?$session[sessionurl]do=getnew" accesskey="2">$vbphrase[new_posts_nav]</a></td>
    <else />
    <td class="vbmenu_control"><a href="search.php?$session[sessionurl]do=getdaily" accesskey="2">$vbphrase[todays_posts]</a></td>
    </if>
    <td id="navbar_search" class="vbmenu_control"><a href="search.php$session[sessionurl_q]" accesskey="4" rel="nofollow">$vbphrase[search]</a> <if condition="$show['quicksearch']">&lt;script type="text/javascript"> vbmenu_register("navbar_search"); </script></if></td>
    </if>


    Bul ;

    <if condition="$show['member']">
                <td class="vbmenu_control"><a href="login.php?$session[sessionurl]do=logout&amp;logouthash=$bbuserinfo[logouthash]" onclick="return log_out()">$vbphrase[log_out]</a></td>
            </if>

    Altına Ekle;

     
    <!-- Start Quick Search on Navbar -->
    <td class="vbmenu_control">
    <form action="search.php" method="post">
    <input type="hidden" name="do" value="process" />
    <input type="hidden" name="showposts" value="0" />
    <input type="hidden" name="quicksearch" value="1" />
    <input type="hidden" name="s" value="$session[sessionhash]" />
    <input type="text" name="query" style="width:100px; height:10px; font-size:10px;  font-family:verdana; color:#000000; filter:alpha(Opacity=100, FinishOpacity=0, Style=1, StartX=0, StartY=0, FinishX=200, FinishY=0)" onfocus="this.value=''" value="Quick Search..." />
    </form>
    <td id="navbar_search" class="vbmenu_control">
    <a href="#"></a>
    &lt;script type="text/javascript">vbmenu_register("navbar_search");</script>
    <!-- End Quick Search on Navbar -->


  • 08-08-2007, 14:48:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    3.6.8 için yaptım olmadı arama bölümüde kayboldu bu sefer
  • 08-08-2007, 16:07:54
    #3
    Misafir
    Daha önce verildi arama yapın biraz
  • 09-08-2007, 03:14:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firefox ile kullanılınca üstteki efekt olmuyor ( bkz.r10 )
    Bilginize...
  • 11-08-2007, 20:17:20
    #5
    Konu kilit
  • 08-12-2007, 17:35:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oldu teşekkürler..
  • 10-11-2008, 01:56:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tşk ler fakat bu şekilde yaptığımız zaman yeni mesajlar kayboluyor...

    sadece arama kısmını silip yeni mesajların kalmasını nasıl sağlıycaz.ben kodları kendim editliyim diye uraştım yapamadım...

    r10 daki şekilde olsun istiyorum yani..