tşk ler fakat bu şekilde yaptığımız zaman yeni mesajlar kayboluyor...

sadece arama kısmını silip yeni mesajların kalmasını nasıl sağlıycaz.ben kodları kendim editliyim diye uraştım yapamadım...

r10 daki şekilde olsun istiyorum yani..