• 28-07-2007, 12:34:32
    #1
    dün sürüm yüksettim ama bugun baktım hızlı cevap ufalmış öle duruyor ff de fakat default temaya geçince nedense normal haline geldi sorun tempaltelerde mi yoksa başka bi yerde mi

    caps

    http://img530.imageshack.us/img530/576/aaafx4.jpg
  • 28-07-2007, 12:40:25
    #2
    Stil değişkenlerinde bir sorun olabilir.Kontrol edebilir misin?
  • 28-07-2007, 12:42:55
    #3
    showtrhead_quickreply tempinde değişiklik yaptıysanız yedek alıp reset atın tempe.
  • 28-07-2007, 12:58:55
    #4
    showtrhead_quickreply üstü beyaz yani hiç bir editleme yapılmamış üstünde
  • 28-07-2007, 13:02:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    temada bi problem Vardır 368 kullaniorum problem yok bnde :9
  • 28-07-2007, 13:06:52
    #6
    default temada sorun yok fakat kullandğım başka bir temada sorun var nedense
  • 28-07-2007, 18:40:47
    #7
    İstersen default temanin quick reply templatesindeki kodlari kopyalayin
    şimdi kullandıgınız temaya yapiştirin belki düzelir
  • 28-07-2007, 20:22:23
    #8
    showthread ı sıfırla düzelicektir
  • 29-07-2007, 11:26:09
    #9
    temayı defaultdan ben yapmştım showthread da da bi değişiklik yapmştım şimdi 0 liyim inş dzelir