• 30-07-2010, 00:30:24
    #1
    merhaba arkadaşlar,
    forumumda siyaset bölümü acacagım ama sadece isteyen kişiler bölüme üye olarak girecekler nasıl yapabilirim?
    Yani o bölüme üye olmayanlar göremiyecekler
  • 30-07-2010, 01:09:23
    #2
    bölüme üyelik diye birşey yok ancak şifreleyebilirsin yada üye olmayan o bölümü görmesin dersen postbit alanından sadece o bölümün konularını ziyaretcilere gizleyebilirsin ama üye olan herkes görebilir ama ziyaretciler göremez
  • 30-07-2010, 01:12:44
    #3
    baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölüme üyelik diye birşey yok ancak şifreleyebilirsin yada üye olmayan o bölümü görmesin dersen postbit alanından sadece o bölümün konularını ziyaretcilere gizleyebilirsin ama üye olan herkes görebilir ama ziyaretciler göremez
    Sorduğu şey R10'daki gibi mesela sadece silver'ların silver başlığını görüp, Gold'ların gold başlığını görmesi gibi birşey.
  • 30-07-2010, 01:15:59
    #4
    DestursuzKovboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorduğu şey R10'daki gibi mesela sadece silver'ların silver başlığını görüp, Gold'ların gold başlığını görmesi gibi birşey.
    onu üye guruplarından halledebilir hocam arkadaşın sordugu anladığım şekilde sanırım
  • 30-07-2010, 01:27:25
    #5
    diger üyelik haklarını sorunu cıkartmadan nasıl yapabilriim?
  • 30-07-2010, 01:32:23
    #6
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diger üyelik haklarını sorunu cıkartmadan nasıl yapabilriim?
    hocam bir tane forum oluşturursunuz(siyaset kategorisi) üyelere gizli birde + üye gurubu oluşturursunuz bu üye grubu her yeri gördüğü gibi bu gizli forumuda gösterirsiniz.
  • 30-07-2010, 01:45:02
    #7
    Mevcut vBulletin özelliği ile yapabilirsiniz.

    İlk önce o kategoriyi oluşturursunuz, daha sonra AdminCP ==> Forum ve Moderatorler ==> Forum yöneticisi ==> oluşturduğunuz foruma girin ==> Forum açılsın mı ? Hayır olarak seçin.


    Daha sonra hangi üye görecekse Üye ara kısmından üyeyi aratın, üyeyi arattığınızda üst tarafta Yararlı Linkler : Forum izinlerini düzenle ( Erişim izinleri ) git butonuna tıklayın...

    Daha sonra gelen sayfada o forumu bulup karşısındaki seçeneklerden Eveti seçin kaydedin. Diğer görecek üyeler içinde böyle yaparsınız...
  • 30-07-2010, 10:23:54
    #8
    Açık grup yaptım peki kullanıcıların kendi kendine geçişlerini nasıl saglıyabililirim?
  • 30-07-2010, 19:36:01
    #9
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık grup yaptım peki kullanıcıların kendi kendine geçişlerini nasıl saglıyabililirim?
    Açık grup ise kendileri seçebiliyorlar o grubu.