merhaba arkadaşlar,
forumumda siyaset bölümü acacagım ama sadece isteyen kişiler bölüme üye olarak girecekler nasıl yapabilirim?
Yani o bölüme üye olmayanlar göremiyecekler
Bölüme üyelikle görme
9
●546
- 30-07-2010, 01:12:44Sorduğu şey R10'daki gibi mesela sadece silver'ların silver başlığını görüp, Gold'ların gold başlığını görmesi gibi birşey.baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2010, 01:15:59onu üye guruplarından halledebilir hocam arkadaşın sordugu anladığım şekilde sanırımDestursuzKovboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2010, 01:32:23hocam bir tane forum oluşturursunuz(siyaset kategorisi) üyelere gizli birde + üye gurubu oluşturursunuz bu üye grubu her yeri gördüğü gibi bu gizli forumuda gösterirsiniz.nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2010, 01:45:02Mevcut vBulletin özelliği ile yapabilirsiniz.
İlk önce o kategoriyi oluşturursunuz, daha sonra AdminCP ==> Forum ve Moderatorler ==> Forum yöneticisi ==> oluşturduğunuz foruma girin ==> Forum açılsın mı ? Hayır olarak seçin.
Daha sonra hangi üye görecekse Üye ara kısmından üyeyi aratın, üyeyi arattığınızda üst tarafta Yararlı Linkler : Forum izinlerini düzenle ( Erişim izinleri ) git butonuna tıklayın...
Daha sonra gelen sayfada o forumu bulup karşısındaki seçeneklerden Eveti seçin kaydedin. Diğer görecek üyeler içinde böyle yaparsınız... - 30-07-2010, 19:36:01Açık grup ise kendileri seçebiliyorlar o grubu.nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle