Merhaba , bildiğiniz üzere önceden parayla satılan vbulletin botlar şu an internette ücretsiz olarak dağıtılmaktadır. ben sitemde botu çalıştırmaya çalıştım fakat konuları çekerken imzalarıda çekiyor malesef. imzaları çekmemesi için ne yapmamız gerekiyor ? bu işlerde azcık bilgisi olan varsa bi yardım etsin ? VEYA imzaları çekmeyen ücretli veya ücretsiz bir vbulletin bot varmı ?