Forumhome ve IE
12
●898
- 23-07-2007, 20:11:56Üyeliği durdurulduMerhaba arkadaslar forumda 3 gündür cözemedigim bir sorunum var, forumun index ine girince , Forum donuyor ve bu sadece Internet Explorer de oluyor. FF de normal. Plug-inleri iptal ettim, Temayi 0 ladim, dosyalari tekrar upload ettim, Yeni tema yükledim. Ne denediysem olmadi. Sizce sorun nedir. nasil giderebilirim
- 23-07-2007, 21:48:55forumhomeden degil dediklerimi yap düzelecektir..
clientscript/vbulletin_global.js...
dosyasını not defteriyle aç
BuL
this.find_elements(document.getElementsByTagName("body")[0]); this.events.systemInit.fire();and comment them out like this
Degiştir
//this.find_elements(document.getElementsByTagName("body")[0]); //this.events.systemInit.fire();
repimi isterin
- 24-07-2007, 19:59:57aynı problem bende de oldu aynı dosya değiştirme stil değiştirme denedim naparsam yapamadım. Son çare vbulletin.org advisor ı atakan beyle görüştüm şifremi verdim oda bi anlam verememişti. Allah razı olsun yayamaz. Sayende 5-6 bin üye geri gitmekten kurtuldum