Forumhome ve IE - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumhome ve IE
12
●
898
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Forumhome ve IE
1
2
27-07-2007, 04:12:23
#10
Haymac
Misafir
yeni güncelleme ile o sorun aşılmadı mı ?
27-07-2007, 04:13:50
#11
yAyAmAz
evet yeni sürümde o sorun fixlendi ama konu yeni sürüm çıkmadan önce açılmıştı
27-07-2007, 04:14:49
#12
Haymac
Misafir
bende zaten editlenmesin, yeni sürümde (3 6 8) çözüldü, arayan eden olur diye yazdım
27-07-2007, 04:17:04
#13
yAyAmAz
kodu bulursa editlerler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler