Siz Sitemapı Nasıl Yaptınız Arkadaşlar ?
7
●420
- 16-07-2010, 23:42:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.SOFTplus GSiteCrawler yapabilirsiniz.
- 17-07-2010, 10:05:48vbseo sitemap generatör kullanabilirsiniz.
Kurulumu vs nasıl yapacağınız Burda anlatılmış - 17-07-2010, 10:24:54Dediklerinin aynısını yaptım fakat sitemap adresini yanlış gösteriyor. Başka klasöre kaydediyor sitemapı. Başka klasörde buluyorum Google'a kaydediyorum Google hata veriyor.SanaLTutsaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 12:48:54Dosyaları doğru yere atarsan başka klasörde olmaz.umut495 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitemap adresin ne ? - 17-07-2010, 15:40:30Sitemap adresin derken...SanaLTutsaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dosyaları doğru yere attım forumun kurulu olduğu dizine attım. vbseo_sitemap klasörü var. Sitemap onun içinde fakat sitemap kurma sayfasında o klasörde olmadığını söylüyor.