• 29-12-2007, 14:22:25
    #37
    tesekkurler paylasım için
  • 06-01-2008, 20:07:25
    #38


    Yukarıdaki resimdeki yerleşimi nasıl yapabilirim ? Bilen biri var mı ?
  • 24-01-2008, 19:25:22
    #39
    peki bir kanal nedir ben kodları alırken hiç kanal seçmiyom bi sorun çıkarmı iki mesajların içine nasıl yerleştiririz
  • 10-02-2008, 13:51:57
    #40
    kodlarını verebilirmisin acaba?
  • 19-02-2008, 00:02:17
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ellerinize sağlık çok tşk
  • 19-02-2008, 22:15:46
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ellerine kollarına saglık süper olmus
  • 29-02-2008, 15:16:53
    #43
    arkadaşlar bu msj iiçi adsensei denedim fakat olmadı yapılan kodları dediğiniz yerlere yerleştirdim fakat çıkmıyor.ilk mesajda anlatıldığı gibi yaptım

    istediğim forumdaki her mesajın içine adsense reklamı koymak altına 468 60 boyutlarında...
  • 03-03-2008, 23:05:41
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Her mesajin üstüne zaten adsense koyamazsiniz. =)
  • 03-03-2008, 23:08:20
    #45
    teşekkürler.