arkadaşlar bu msj iiçi adsensei denedim fakat olmadı yapılan kodları dediğiniz yerlere yerleştirdim fakat çıkmıyor.ilk mesajda anlatıldığı gibi yaptım

istediğim forumdaki her mesajın içine adsense reklamı koymak altına 468 60 boyutlarında...