Arkadaşlar bazı anlar vb sitem aşırı kasıyor.
Önceden böyle bir sorunum yoktu zamanla eklenti yükleye -sile dbden tabloları silmek lazım sanırım..
Neler önerirsiniz ?
Bunu Nasıl yapabilirim ?
Vb aşırı kasıyor - 1 kaç sorum var.
10
●665
- 23-06-2010, 15:42:45
- 23-06-2010, 18:20:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.optimasyon yapın,sayacları güncelleyin.
- 23-06-2010, 18:24:02Zaten yapıyorum.
Benim asıl sorum yüklenen eklentiler dbde tablo oluşturuyor-silinin eklentilerin tablolarını nasıl kaldırabilirim. - 24-06-2010, 04:55:47Üyeliği durdurulduTemanız Grafik Kaynaklımı Tema Problemi Yüzünden bu sorun bendede var. Çok sevdigim ve emek verdigim temayı değişitrmeyi düşünüyorum. Tabi Host Kaynaklı bir yavaşlıkta olabilir
Makinenin Hatları vs..
Siteniz Yavaş Yavaş tutmaya başladıysa Kıskanıp Saldırı yapanlar olabilir Sitelerini geçmemeniz İçin.
Eklenti konusuna gelince
xml Leri sildikten sonra Db'de kalmıyor
fakat chat eklentisi vardı birtane onu kaldırdığımda Forumda DB error veriyordu sonra ftpden XML dosyasını silince düzeldi İlginçti
- 24-06-2010, 11:06:26Tema kaynaklı bir sorun yok,Fakat aynı sunucudaki diger sitelerim hizli acilirken vb sitem yavaş açılıyor
Mozilladan resimleri,js leri kapatıyorum yine siteye zor giriyor.
Günün sadece belli anları oluyor böyle..