• 23-06-2010, 15:42:45
    #1
    Arkadaşlar bazı anlar vb sitem aşırı kasıyor.
    Önceden böyle bir sorunum yoktu zamanla eklenti yükleye -sile dbden tabloları silmek lazım sanırım..
    Neler önerirsiniz ?
    Bunu Nasıl yapabilirim ?
  • 23-06-2010, 18:20:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    optimasyon yapın,sayacları güncelleyin.
  • 23-06-2010, 18:24:02
    #3
    Zaten yapıyorum.
    Benim asıl sorum yüklenen eklentiler dbde tablo oluşturuyor-silinin eklentilerin tablolarını nasıl kaldırabilirim.
  • 24-06-2010, 01:09:37
    #4
    Anlık kullanıcı sayın kaç? konu ve mesaj sayın kaç?
  • 24-06-2010, 03:53:51
    #5
    Silinen eklentiler derken zaten eklentinin silinmesi işlemi DB'den tablolarını kaldırma işlemidir. FTP'den upload ettiğiniz dosyalara dokunmuyor sadece veritabanına oluşturduğu tabloları geri siliyor eklentiyi sildiğinizde...
  • 24-06-2010, 04:55:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Temanız Grafik Kaynaklımı Tema Problemi Yüzünden bu sorun bendede var. Çok sevdigim ve emek verdigim temayı değişitrmeyi düşünüyorum. Tabi Host Kaynaklı bir yavaşlıkta olabilir

    Makinenin Hatları vs..


    Siteniz Yavaş Yavaş tutmaya başladıysa Kıskanıp Saldırı yapanlar olabilir Sitelerini geçmemeniz İçin.

    Eklenti konusuna gelince

    xml Leri sildikten sonra Db'de kalmıyor

    fakat chat eklentisi vardı birtane onu kaldırdığımda Forumda DB error veriyordu sonra ftpden XML dosyasını silince düzeldi İlginçti
  • 24-06-2010, 11:06:26
    #7
    Tema kaynaklı bir sorun yok,Fakat aynı sunucudaki diger sitelerim hizli acilirken vb sitem yavaş açılıyor
    Mozilladan resimleri,js leri kapatıyorum yine siteye zor giriyor.
    Günün sadece belli anları oluyor böyle..
  • 24-06-2010, 11:21:46
    #8
    hostunda da problem olabilir.
  • 24-06-2010, 11:24:06
    #9
    phpmyadmin'den kaldırabilirsiniz.