• 17-06-2010, 22:40:24
    #1
    S.a Arkadaslar dün gece vbseo_sitemap eklentisi yüzüne 2 tane sitem hacklendi. şifre olduğu halde. Şifresi Kırılıyor ve bir çok bu ekletisi olan forum hacklendi. Verdiğimiz ( data ) Klasörü İzini Sayesinde.

    Sitenize bu eklentiyi kurmayınız Arkadaslar.
  • 17-06-2010, 22:43:28
    #2
    aboo
  • 17-06-2010, 22:45:50
    #3
    data klasörünü chmod777 olarak bırakırsanız tabiki hacklenir. ben manuel olarak oluşturuyorum. işim bitince klasörü tekrar chmod755 yapıyorum sitemapsız forum olmaz.
  • 17-06-2010, 23:29:35
    #4
    777 yaparsanız, hacklenmesi doğaldır... Yazma izni veriyorsunuz, herkese..
  • 18-06-2010, 00:25:42
    #5
    Kulağımızda Küpe Oldu Arkadaslar =)