• 06-07-2007, 17:02:30
    #1
    Profilimden --> Seçenekleri Düzenleden ---> Full Mesaj Editörünü Seçiyorum Fakat Bi Türlü Çalışmıyor Anlamadım

    sürümüm 3.6.7 napabilirim panelden de bi ayar falan mı açmak gerekli ?
  • 06-07-2007, 17:07:58
    #2
    eğer bütün üyelerin bu özelliği kullanmasını istiyorsan

    vbulletin seçenekler > Üye Yönetimi: Yeni Üyelik > Gelişmiş vB kodlarının kullanımı > Gelişmiş Editör Gösterilsin

    Ve Kendin Bu Özelliği Kullanmak İstiyosan Admincp'de Üye İsmini Arat >Gelişmiş vB kodlarının kullanımı > Gelişmiş editör (WYSIWYG) > seçersen bu özelliği kullanabilirsin
  • 06-07-2007, 17:42:03
    #3
    1. dediğinde eskilerinn editörleri değişmiyor sadece bu ayarı yaptıktan sonrakilerin editörleri değişiyor

    2. olay ise çok fazla sürecek gibi en iyisi bi duyuru yayinliyim yapan yappsn

    bu arada sorun browser dan kaynaklıymş ilk msjımdaki sorun aslında sorun değilmiş