Profilimden --> Seçenekleri Düzenleden ---> Full Mesaj Editörünü Seçiyorum Fakat Bi Türlü Çalışmıyor Anlamadım
sürümüm 3.6.7 napabilirim panelden de bi ayar falan mı açmak gerekli ?
WYSIWYG Editing Çalışmıyor
2
●778
- 06-07-2007, 17:07:58eğer bütün üyelerin bu özelliği kullanmasını istiyorsan
vbulletin seçenekler > Üye Yönetimi: Yeni Üyelik > Gelişmiş vB kodlarının kullanımı > Gelişmiş Editör Gösterilsin
Ve Kendin Bu Özelliği Kullanmak İstiyosan Admincp'de Üye İsmini Arat >Gelişmiş vB kodlarının kullanımı > Gelişmiş editör (WYSIWYG) > seçersen bu özelliği kullanabilirsin